Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 14 View Live

Wondół

U nas nadal górskie klimaty, jednak dziś nieco inaczej ;-) Wczoraj byliśmy na pierwszej edycji festiwalu Wońdół Challenge i jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni :) Po pierwsze – goście. Przede...

Autografik?

Chwila z fanami. W tle ogonek z dzieciaków. Generalnie podziwiam Martynę. Raz za osiągnięcia, dwa za cierpliwość. Ogólnie bije od niej jakaś taka sympatia i ciepło. Fajnie być normalnym. Definitywnie.

Prawie Pilsko ;-)

Nie udało się wykonać planu. Nie dotarliśmy na Pilsko mimo tego, że było na wyciągnięcie ręki. W zasadzie mogliśmy na nie wejść z marszu, bez melinowania się w „schronisku” na Hali Miziowej, ale...

Królowa Niepogody

Siedzę przed kompem z kubkiem gorącej herbaty z cytryną i miodem i zastanawiam się od czego zacząć dzisiejszy wpis. To co przeżyliśmy w sobotę było piekłem na ziemi, chociaż zapowiadało się zupełnie...

Clik here to view.

Pierwsza fotka fajnie ilustruje to co sobie pomyślałem wczoraj z samego rana, kiedy to nastąpiła zmiana kodu i wskoczyła mi trójka na początek. Stało się, przekroczyłem trzydziechę i młodszy nie będę....

Najsilniejszy człowiek świata

Oczywiście zaraz po mnie ;-) Rozrywa podkowy, przy kluczach nosi fortepian, łamie dęby i wygina drzewa. Nawet z samego rana po całonocnej wędrówce po górach w deszczu i 36h na nogach.

Bischofshofen

Ogarniam powoli zdjęcia z urlopu, część się poskanowała, na resztę będę musiał poczekać (slajd + kolor). Tutaj parę pocztówek ze skoczni w Bischofshofen. Na skocznie wchodziłem sam, po drodze spotkałem...

Hochkeil

Cisza. Jedyne odgłosy jakie słyszeliśmy to szum wiatru, wody i odgłosy wydawane przez ptaki drapieżne. Miejsce prawie odludne o tej porze roku. Minęliśmy bardzo mało ludzi.

Hallstatt

Pocztówek z wakcaji ciąg dalszy. Hallstatt – pięknie położona miejscowość, którą skopiowali Chińczycy. Do dziś mi się to w głowie nie mieści ;-)

Widok na masyw Dachstein

Yashica Mat 124G, Velvia 100 przeterminowana o 7 lat.